Smartup distribyutor samaradorligini qanday oshirdi
2024-11-13 16:50
O'zining sevimli kolbasa brendlaridan birining distribyutori Smartup tizimining moslashuvchanligi tufayli distributsiya jarayonini soddalashtirish va mahsulot hisobini soddalashtirishga muvaffaq bo'lganligi haqidagi haqiqiy hikoya.
Ilgari kompaniyaning distributsiya jarayoni ancha murakkab edi. Kompaniyaning savdo vakillari tovarlarni donalab yetkazib berish bo'yicha arizalarni to'ldirishardi. Buyurtmaning chakana savdo nuqtalariga kelishi bilan ekspeditorlar tegishli tovarlarni kilolab o’lchardilar va jo‘natilgan tovarlar hajmidan kelib chiqqan holda qog‘oz hisob-fakturani to‘ldirishardi.
To'ldirilgan hujjat distribyutor ofisiga qaytarildi, u yerda kompaniya operatorlari dastlabki arizani qayta rasmiylashtirdilar va kilogrammda jo'natilgan haqiqiy mahsulotlar bo'yicha raqamli ma'lumotlarni kiritdilar. Ish hajmining kattaligi, buxgalteriya hisobidagi qiyinchiliklar va arizalarni shu kuni yopish zarurati tufayli kompaniya xodimlarining ish kuni kechgacha cho’zilib ketardi. Chunki jo‘natish jarayonini yakunlash uchun xodimlar avval to‘ldirilgan hujjatlarni qaytadan to‘ldirishlari kerak edi.
Biroq Smartup tizimining moslashuvchanligi tufayli mutaxassislar jamoasi optimal yechimni topa oldi. Integratorlar Smartup dasturida ikkita "nominal" tashkilot yaratdilar: birinchisi ilovalarni yaratish va mahsulotlarning virtual hisobini qismlarga ajratish uchun, ikkinchi tashkilot esa kilogrammdagi mahsulotlarni hisobga olish va onlayn ilovalarni bir zumda yopish uchun javobgardir.
Endi oldindan sotish bo'yicha agent birinchi tashkilotga birliklarda tovarlarniy etkazib berish uchun so'rov yaratishi mumkin, va mahsulotlarni yetkazib beruvchi, shuningdek, Van-seller savdo agenti bo'lgan haydovchi tegishli tovarlarni tortishi va kvitansiya buyurtmasini to'ldirishi mumkin. Mahsulotlarni savdo nuqtasiga jo'natgandan so'ng, u ikkinchi tashkilotda kilogrammdagi so'rovni yopadi.
Jarayonni aniqroq qilish uchun aniq bir misol keltiramiz:
Savdo agenti birinchi tashkilotga 10 dona “Yangilik” tovuq go‘shtiga buyurtma berdi. Haydovchi buyurtmani chakana savdo nuqtasiga olib kelib, mahsulotlarni tortdi. Haqiqiy jo'natilgan mahsulotlarning umumiy og'irligi 12 kilogrammni tashkil etdi (har biri 1,2 kilogrammdan 10 ta tovuq). Savdo agenti vakolatiga ega bo'lgan haydovchi Smartup tizimiga yetkazib berilgan tovarning og'irligi haqidagi ma'lumotlarni kiritadi va ikkinchi tashkilot bilan arizani yopadi.
Smartup tizimini joriy etish tufayli distribyutor o'zining biznes jarayonlarini sezilarli darajada optimallashtirdi va mijozlarga xizmat ko'rsatish sifatini yaxshiladi. Endilikda kompaniya xodimlari chakana savdo nuqtalarida buyurtmalarni o‘sha kuniyoq yopishlari mumkin, bu esa buyurtmani qayta ishlash vaqtini qisqartiradi va mahsulotni yetkazib berish jarayonini tezlashtiradi.
Agar siz o'z biznesingiz samaradorligini oshirish va jarayonlaringizni soddalashtirishni istasangiz, Smartup yechimlari bilan yaqinroq tanishish uchun taqdimotga ariza qoldiring. Biz sizga tizimimizning barcha imkoniyatlarini ko'rsatishdan va biznesingiz uchun eng mos yechimni tanlashda yordam berishdan mamnun bo'lamiz.